تاریخ انتشار: ۱۷:۰۳ - ۰۹ شهريور ۱۴۰۳
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد:

آرون بوپندزا کیست؟| مذاکرات پرسپولیس با ستاره گابنی به کجا رسید؟

آرون بوپندزا در طول دوران حرفه‌ای خود، ۶۳ گل در ۱۳۸ بازی باشگاهی به ثمر رسانده است و از بازیکنان مشهور فوتبال لیگ برتر آمریکا به شمار می‌رود.

آرون بوپندزا کیست؟| مذاگرات پرسپولیس با ستاره گابنی به کجا رسید؟

رویداد۲۴| سیما صابری: برخی خبرها حاکی از آن است که آرون بوپندزا بازیکن سرشناس فوتبال و ستاره تیم ملی گابن آفریقا که از تیم سینسیناتی جدا شده بود، مذاکرات مثبتی با تیم پرسپولیس داشته است. در طول دوران حرفه‌ای خود، او ۶۳ گل در ۱۳۸ بازی باشگاهی به ثمر رسانده است و از بازیکنان مشهور فوتبال لیگ برتر به شمار می‌رود. این بازیکن چپ‌پا سابقه بازی در بوردو فرانسه را در کارنامه خود دارد. بوپندزا در سال ۲۰۱۶ از گابن به بوردو رفت و در تیم دوم باشگاه به بازی گرفته شد. او در سال ۲۰۱۶ از گابن به بوردو رفت و در تیم دوم باشگاه به بازی گرفته شد.

افتخارات آرون بوپندزا در تیم سینسیناتی آمریکا 

تیم  سینسیناتی آمریکا آرون بوپندزا مهاجم را در ۱۳ ژوئن ۲۰۲۳ به خدمت گرفت. این در حالی است که این بازیکن پیش از آن در باشگاه الشباب بازی می‌کرد. بوپندزا قراردادی را تا پایان فصل ۲۰۲۵ با سینسیناتی امضا کردخ بود و گزینه‌هایی برای تمدید در سال‌های ۲۰۲۶ و ۲۰۲۷ نیز داشت. گفته می‌شود ممکن است پرسپولیس مقصد بعدی این ستاره فوتبال تیم ملی گابن باشد.  

به گزارش رویداد۲۴ آرون بوپندزا در تیم سینسیناتی در ۱۰ بازی حضور داشت و در ۶ بازی به عنوان بازیکن اصلی در فصل عادی ۶۰۹ دقیقه بازی کرد. وی به طور متوسط به ازای هر بازی یک گل به ثمر رسانده است و در ۶ بازی که به عنوان بازیکن اصلی حضور داشت، ۵ گل به ثمر رساند که از توفیقات وی به شمار می‌رود.  

آرون بوپندزا کیست؟| مذاگرات پرسپولیس با ستاره گابنی به کجا رسید؟

ورود آرون بوپندزا به عرصه فوتبال 

آرون بوپندزا اولین حضورش در لیگ برتر به عنوان بازیکن تعویضی در ۱۵ ژوئیه در پیروزی ۳-۱ مقابل تیم نشویل که یک باشگاه فوتبال در لیگ برتر فوتبال ایالات متحده آمریکا حاضر بوده است که در آن در ۱۵ دقیقه بازی، اولین گل دوران حرفه‌ای خود را در دقیقه ۹ وقت اضافه به ثمر رساند و همین امر برای او تخته پرشی برای تبدیل شدن به یک ستاره گران قیمت فوتبال شد. وی در دو بازی متوالی بعدی نیز تونست دو گل دیگر به ثمر برساند که هر دو بازی با پیروزی همراه بود و توجهات زیادی را به سمت خود جلب کرد.  

آرون در ۴ نوامبر، او به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد و تنها گل در زمان عادی در پیروزی ۸-۷ در ضربات پنالتی در دور دوم پلی‌آف لیگ برتر به ثمر رساند. آرون نیمی از گل‌هایش در لیگ برتر را به عنوان بازیکن تعویضی به ثمر رساند که شامل ۳ گل بود.  

آرون بوپندزا کیست؟| مذاگرات پرسپولیس با ستاره گابنی به کجا رسید؟

افتخارات آرون بوپندزا خارج از لیگ برتر 

او از باشگاه الشباب موفق شد تا ۱۳ گل به ثمر برساند و سه پاس گل در ۲۰ مسابقه در تمام رقابت‌ها برای این باشگاه مستقر در ریاض ثبت کند. 

 افتخارات بین المللی آرون بوپندزا  

آرون بوپندزا مجموعاً ۲۴ بازی ملی برای گابن انجام داده و ۵ گل برای تیم بزرگسالان به ثمر رسانده است که آخرین گل او در ۱۰ ژانویه ۲۰۲۲ در جام ملت‌های آفریقا مقابل کومور در پیروزی ۱-۰ به ثمر رسید. وی در مارس ۲۰۲۳ در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آفریقا برای گابن مقابل سودان بازی کرد. 

 

 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان